• 24—26.03.2022 22:00
Studio, 40’

In het kader van Brussels, dance !

In voortzetting op hun onderzoek rond de noties van afwijking of creërende fouten in het kader van hun vorige creatie (Glitch, 2019) breiden Florencia Demestri en Samuel Lefeuvre hun onderzoeksgebied uit naar wrijvingen tussen het organische en het artificiële, het menselijke en niet-menselijke, het levende en niet-levende. Geïnspireerd door Le champignon de la fin du monde van Anna Tsing dompelen ze ons onder in een landschap met een voorspelbare en veelzijdige temporaliteit, waar mensachtige en dierlijke figuren en vluchtige en onzekere beelden onze perceptie verstoren. In deze ontregelde tijden herinneren ze ons aan onze troebele levens, heen en weer geslingerd tussen een grote traagheid en plotse urgentie.

Choreografie, performance :
Florencia Demestri, Samuel Lefeuvre
Muziek :
Raphaëlle Latini
Lichtcreatie :
Nicolas Olivier
Lichtregie :
Aurélie Perret
Kostuums :
Vanessa Pinto, Natalia Fandiño
Dramaturgie :
Arnaud Timmermans
Productie :
LOG asbl
Administratie, productie, spreiding :
AMA / France Morin, Anna Six, Cécile Perrichon
Coproductie :
Les Brigittines, Charleroi danse, La Place de la Danse – CDCN Toulouse / Occitanie dans le cadre du dispositif Accueil-Studio, MARS - Mons Arts de la Scène, STUK Leuven
Met de steun van :
Grand Studio, Fédération Wallonie-Bruxelles
Residentie onthaal :
La Fabrique des Possibles, Les Marches de l’été, Peeping Tom
Foto's :
Laeticia Bica